FAQ

Veel gestelde vragen

Hieronder kunt u antwoord vinden op veel gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via contact.

Wilt u mijn foto van de website/Facebook verwijderen?

Hebben wij een foto gemaakt die u liever verwijderd ziet van onze website of Facebook? Stuur ons dan direct een mailtje via contact met een beschrijving/screenshot van de foto, dan zullen wij de foto verwijderen. Wilt u in de toekomst ook niet meer gefotografeerd worden? Geef dat aan ons door en dan proberen wij daar zo goed mogelijk rekening mee te houden.

Mag ik jullie foto van de website/Facebook gebruiken?

De foto’s op onze website en Facebook zijn voorzien van een copyright logo, dat betekent dat de rechten van de foto bij ons ligt. U mag deze foto’s dus niet bewerken zodat ons logo niet meer zichtbaar is. Indien u ons logo of onze naam erbij vermeld, dan mag u de foto gebruiken.

Kunnen jullie ook op mijn evenement komen fotograferen?

Indien u een evenement gefotografeerd wilt hebben, dan kunt u contact met ons opnemen. Bent u benieuwd of we bij een evenement aanwezig zullen zijn, kijk dan op onze kalender.

Mag ik jullie foto naar de krant/media sturen?

Nee. Indien de krant/media een foto nodig heeft van het evenement, dan dienen zij contact met ons op te nemen. De rechten van de foto’s liggen bij ons en daarom mogen onze foto’s niet zonder onze toestemming geplaatst worden in de media.

U heeft bij een evenement gefotografeerd, maar mijn kind staat er niet op. Hoe kan dat?

We doen ons uiterste best om zo veel mogelijk deelnemers op de foto te zetten. Helaas komen we soms handen en voeten tekort om overal aanwezig te zijn. Hierdoor komt het wel eens voor dat wij een deelnemer niet op de foto hebben tot onze grote spijt. Indien wij weer in de gelegenheid zijn om een foto van uw kind te maken, spreek ons dan even aan bij het evenement. Dan proberen wij ook mooie foto’s te maken uw kind.

Hoe lang duurt het voordat de gemaakte foto’s te bestellen zijn?

Wij proberen de foto’s binnen 1 a 2 dagen online te zetten.

Hoe lang zijn foto’s te bestellen?

Vanaf de gemaakte datum, minimaal 1 jaar.

Ik kan geen foto’s bestellen, wat nu?

Het kan zijn dat u problemen ondervindt met het bestellen van foto’s. Soms helpt het om nogmaals het bestelproces te doorlopen op een ander apparaat (andere laptop, iPad of telefoon). Lukt het dan nog niet? Stuur ons een mailtje, dan proberen wij te achterhalen wat het probleem is.

Ik heb een verzoek voor een specifieke foto, waar kan ik dan terecht?

Spreek ons aan bij het evenement of neem contact met ons op voorafgaande aan het evenement.